دسته‌بندی نشده

کانال فروش عمده شومیز

کانال فروش عمده شومیز

کانال فروش عمده شومیز کدخدانت

راه های متعددی برای خرید شومیز و انواع لباس زنانه از کدخدانت وجود دارد. از جمله از طریق کانال تلگرام و پیج اینستاگرام ما. کدخدانت وارد کننده پوشاک زنانه و بچگانه از چین و بنگلادش است. ما در بازار قدیم قشم، درگهان شعبه حضوری داریم. همچنین از کانال و پیج ما می توانید بصورت آنلاین خرید کنید.

کانال فروش عمده شومیز

کانال فروش عمده شومیز

شماره تماس مستقیم واحد فروش کدخدانت : ۰۹۱۷۱۶۷۰۴۰۶

لینک اینستاگرام پوشاک زنانه کدخدانت

کانال تلگرام زنانه کدخدانت

شومیز مجلسی زنانه نوعی پوشاک است که برای رویدادها و مراسم رسمی مانند عروسی، مجالس، مراسم خاص و… طراحی شده است. معمولاً از پارچه هایی با کیفیت و زیبا تهیه می شود. شومیز مجلسی زنانه برخلاف شومیز های روزمره دارای طرح های زیبا، شیک و با جزئیات بیشتری است.

یکی از راه هایی که می‌توانید شومیزهای مجلسی را بخوبی به فروش برسانید، این است که خرید خود را بخوبی انجام دهید. برای خرید شومیز مجلسی باید به این نکات توجه داشته باشید.

  • پارچه شومیز باید با کیفیت باشد. چرا که مشتری قرار است در مجلس بدرخشد. پس نیازمند لباسی با پارچه های با کیفیت و خوب است.
  • طراحی و دوخت دقیق و تمیزی داشته باشد. حتمن به این نکته دقت کنید. چرا که مشتریها دوست ندارند لباسی که برای مجلس میخرند کوچکترین عیب و ایرادی داشته باشد.
  • طرحهای متنوع خریداری کنید. طوری مغازه خود را پر کنید که مشتری حق انتخاب داشته باشد و دست خالی بیرون نرود.
  • سایزبندی مناسب مشتریان خود را بدانید. باید مشتریهای خود را تابحال شناخته باشید.
  • بوتیک و یا مزون شیکی داشته باشید. اگر یک لباس بسیار زیبا را در مکانی نه چندان زیبا قرار دهید، بشدت از زیبایی آن کاسته می شود. سعی کنید برای لباس مجلسی مزون یا بوتیکی داشته باشید که زیبایی و هارمونی طراحی از سر و روی آن ببارد. وقتی مشتری وارد می شود ناخودآگاه از محیط و لباس ها لذت می برد و خرید می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *