دسته‌بندی نشده

پوشاک بچه گانه سلجوقی

عمده فروشی و پخش عمده پوشاک برادران سلجوقی در جزیره قشم فعالیت خود را از سال ۸۶ در شهر تجاری درگهان جزیره قشم آغاز کرده  و تا هم اکنون در صنف پوشاک بچه گانه در بازار قدیم درگهان فعالیت دارند .

برای مشاهده جدید ترین مدل های پخش پوشاک بچگانه سلجوقی کلیک کنید

عمده فروشی پوشاک بچه گانه برادران سلجوقی از سال ۸۶ فعالیت خود را بصورت رسمی در زمینه پوشاک بچه گانه آغاز کرده و همواره

سعی در ارایه اجناس با کیفیت بالا و قیمت مناسب داشته است. اجناس ما بطور مستقیم از مبدا(چین) با کمترین هزینه گمرکی وارد منطقه آزاد جزیره قشم   میشود با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار می گیرد.  این اجناس  بصورت   سفارشی و با کیفیت  فوق العاده بالایی در کشور چین تولید و توسط عمده   فروشی   برادران سلجوقی به سراسر ایران ارسال می  شوند..

   اجناس پاییزه و زمستانه شاما انواع پالتو، کاپشن، سویشرت، بافت و … بصورت هفتگی در سایت پخش لباس بچه گانه سلجوقی و کانال تلگرام ما  به روز میشود که ب همکاران گرامی در صورت عضویت در کانال تلگرام لباس ما میتوانند بصورت لحظه ای از اجناس از اجناس جدید بازدید و سفارس بعمل آورند.. 

همکاران گرامی جهت خرید از طریق سایت یا کانال ما شماره های اجناس مورد نظر خود را از طریق تماس تلفنی و یا ارسال واتساپ و تلگرام به یکی از شماره هایی که در سایت پخش پوشاک سلجوقی موجود است ارسال کنند و بعد از تهیه فاکتور از موجود بودن اجناس در انبار اطمینان حاصل نمایند. بعد از تهیه فاکتور نهایی مبلغ ۲۰% بعنوان بیعانه به حساب ۰۳۰۵۵۳۹۹۶۶۰۰۸ بنام ناصر سلجوقی واریز نمایند. هزینه ارسال پوشاک بعهده مشتری است لذا همکاران گرامی یا خود چترباز (باربر) معرفی می نمایند و یا  شخصی را ما به ایشان معرفی میکنیم. هزینه اراسال مبلغ توافقی بین مشتری و چترباز است. 

  مشتری بعد از دریافت اجناس از چترباز و حصول اطمینان مبلغ فاکتور و هزینه ارسال چترباز را تسویه می نماید. در صورت بروز مشکلی مانند زدگی، پارگی، رنگ بندی اشتباه و یا هر موردی مشتری می تواند از دزیافت جنس  امتناع ورزیده و جنس مورد نظر را مرجوع نماید

برای مشاهده جدید ترین مدل های موجود فصل لباس بچه گانه سلجوقی کلیک کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *