دسته‌بندی نشده

پوشاک بازار قدیم درگهان

پوشاک بازار قدیم درگهان

بازار قدیم درگهان و فروش عمده پوشاک

پوشاک بازار قدیم درگهان – کدخدانت. بیشترین محصولاتی که در بازار قدیم قشم موجود است، لوازم آرایشی و پوشاک است. این بازار یکی از پر جاذبه ترین مکان های فروش عمده پوشاک است. تنوع بالای پوشاک در این بازار قدرت انتخاب و خرید را بالا می برد. بهمین دلیل این بازار برای خریداران جذاب است. همچنین بازار قشم و درگهان همانطور که انتظار می رود بازاری است پر از اجناس خارجی. در واقع دلیل اصلی وارد شدن مردم به قشم برای خرید محصولات وارداتی خارجی است.

پوشاک بازار قدیم درگهان

این بازار که در نزدیکی اسکله و بازارهای اصلی شهر است، بازدیدکننده های زیادی دارد. بازار قدیم درگهان همانطور که از اسمش پیداست قدیمیترین بازار این شهر است. این بازار معماری تو در تو و قدیمی دارد.

کدخدانت هم در این بازار قرار دارد. آدرس ما را می توانید از صفحه اصلی سایت مشاهده کنید. ما وارد کننده اصلی و بدون واسطه پوشاک زنانه و بچگانه از چین و بنگلادش هستیم. به همین دلیل با بهترین قیمت ها می توانید خرید خود را نهایی کنید.

شماره تماس مستقیم واحد فروش کدخدانت : ۰۹۱۷۱۶۷۰۴۰۶

بازار قدیم

خرید از کدخدانت

برای خرید از کدخدانت می توانید بصورت حضوری و یا آنلاین اقدام کنید. آدرس دقیق ما در صفحه اصلی سایت موجود است. همچنین برای خرید آنلاین می توانید از راه های ارتباطی ما و یا کانال و پیج ما اقدام کنید.

شماره تماس مستقیم واحد فروش کدخدانت : ۰۹۱۷۱۶۷۰۴۰۶

لینک اینستاگرام پوشاک زنانه کدخدانت

کانال تلگرام زنانه کدخدانت

لینک اینستاگرام پوشاک بچگانه کدخدانت

کانال تلگرام بچگانه کدخدانت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *