دسته‌بندی نشده

نکاتی درباره فروش لباس زنانه

نکاتی درباره فروش لباس زنانه

با ما در کدخدانت همراه باشید تا راه و روش فروشندگی و تجارت موفق را به شما عزیزان آموزش دهیم
فروش لباس زنانه می تواند به مهارت خاصی نیاز داشته باشد.

نکاتی درباره غلبه بر موارد فروش

رویکردهای مختلف فروش

فروش لباس زنانه می تواند یک مسیر شغلی دشوار باشد ، به خصوص اگر محدود به یک محصول یا گروه مصرف کننده باشد. در مورد فروش لباس زنانه ، فروشندگان باید روی پوشاک و مشتریان خاص تمرکز کنند. در عین حال ، با اجازه دادن به متخصصان و تبدیل شدن به یک متخصص ، می تواند برای فروشندگان سودمند باشد.

محصول خود را بشناسید

در دنیای پوشاک  زنان ، دانستن محصول شما الزامی برای فروش موفق است. دانش گسترده ای از محصولات ، طراحان ، مواد ، گزینه ها و لوازم جانبی که از خرده فروشی شما برخوردار است به اطمینان از مشتری از توانایی شما در رفع نیازهای وی کمک می کند. دانش کار در مورد رقابت ، مدل های جدید ، سایر طراحان و روندهای فعلی نیز در پاسخ به سؤالات ، ارائه پیشنهادات یا هدایت مشتری در مسیر درست کمک می کند.

مشتری خود را بشناسید

اگرچه به نظر می رسد فروش لباس به زنان نشان دهنده یک نوع مشتری خاص است ، اما این بسیار دور از واقعیت است. مصرف کنندگان زن بر اساس عواملی مانند سطح حقوق ، درآمد یکبار مصرف ، سن ، قومیت ، تحصیلات ، گروه های اجتماعی ، مکان و بسیاری از متغیرهای دیگر می توانند در بسیاری از پروفایلهای خرید قرار گیرند. برای کسب اطلاعات در مورد مشتری معمولی خود ، میانگین خرید وی ، نوع لباس خریداری شده و سایر آمارهای جمعیتی وقت بگذارید.

به مشتری خود گوش دهید

هنگام صحبت با مشتری ، وقت بگذارید تا حرف های او را گوش دهید و تفسیر کنید. پاسخ ها می توانند به شناسایی موضوعاتی از قبیل نگرانی در مورد هزینه ، اندازه اندازه ، ترجیح رنگ یا بی احتیاطی کمک کنند. درک نیازها و انتظارات مشتری شما ممکن است به جلوگیری از فروش از دست رفته کمک کند. به عنوان مثال ، اگر مشتری نگرانی خود را در مورد پول ابراز کرده است ، نشان دادن یک کالای گران قیمت ممکن است باعث شود او بگوید که دوست ندارد ، به جای اینکه بپذیرد که خارج از محدوده قیمت خود است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *