دسته‌بندی نشده

نحوه خرید کفش کودک و کودک نو پا

نحوه خرید کفش کودک و کودک نو پا

قبل از شروع راه رفتن نوزادان ، به کفش احتیاج ندارند در واقع  جوراب ، پوتین و کفش بچه گانه نرم برای گرم کردن مفید است

وقتی کودک شما اولین قدم ها را برداشت ، وقت آن است که کفش های واقعی تهیه شود. برخلاف “کفش های بچه گانه” ، که مانند دمپایی هستند ، کفش های اول دارای یک کف انعطاف پذیر خواهند بود. کفش  پای بچه ها در خارج از منزل و هر جای دیگر که می تواند خطرناک باشد ، مانند سطح اسپلینتر محافظت می کند.
در داخل خانه ، این هنوز ایده خوبی است که اجازه دهیم به واکرهای جدید کفش یا جوراب محافظ کودک نرم بپوشند. کودک نو پا با پاهای برهنه یا پوشیده از ملایمت در واقع به افراد کوچک کمک می کند تا در پاها و پاها قدرت و هماهنگی ایجاد کنند.

توجه: پای فرزند شما هنوز در حال رشد است

هرگونه نگرانی را به پزشک فرزند خود ذکر کنید. تصحیح مشکلات پا هنگام کوچکتر شدن کودک راحت تر است.

در هنگام خرید کفش برای فرزند خود باید دنبال چه نوع کفشی باشید

به دنبال ماده ای سبک و قابل  تنفس باشید. چرم یا پارچه نرم بهترین است. از چرم سفت ، که می تواند مانع از رشد پا  شود خودداری کنید.

کفش باید انعطاف پذیر و دارای گیره باشند ، سفت نباشند.

تناسب را بررسی کنید. این مهم است که کودک کفش خود را امتحان کند. هنگامی که او ایستاده است ، باید فقط فضای کافی وجود داشته باشد و یک انگشت شست کامل بین انتهای طولانی ترین انگشت پا و جلوی کفش داشته باشد. از آنجا که پاهای کوچک به سرعت رشد می کنند ، ایده خوبی است که هر ماه چک کنید تا مطمئن شوید کفش هنوز هم مناسب است.

کفش را روز بخرید. پای نوزادان متورم شده و غالباً در پایان روز بزرگتر است. کفش های خریداری شده در صبح ممکن است در شب احساس تنگی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *