دسته‌بندی نشده

عمده فروشی لباس خارجی

عمده فروشی لباس خارجی

عمده فروشی لباس خارجی

قشم، درگهان، مرکز فروش عمده لباس خارجی

قشم یکی از جزایر زیبا و دیدنی ایران است که در خلیج فارس واقع شده و یکی از مقاصد گردشگری محبوب در کشور ما می باشد. در این جزیره نیز به عنوان یکی از مناطق گردشگری و تجارتی کشور، فروشگاه‌هایی وجود دارد که لباس‌های خارجی را به صورت عمده فروشی عرضه می کنند.

در قشم، می توانید به فروشگاه‌هایی بروید که لباس‌های خارجی را به صورت عمده فروشی ارائه می دهند. این فروشگاه ها معمولاً انواعی از لباس های برند و اصلی را به قیمت های عمده فروشی به مشتریان عرضه می‌کنند.

شماره تماس مستقیم واحد فروش کدخدانت : ۰۹۱۷۱۶۷۰۴۰۶

عمده فروشی لباس خارجی

کدخدانت وارد کننده اصلی پوشاک خارجی زنانه و بچگانه در قشم

از اونجایی که همه فروشندگان پوشاک در قشم، وارد کننده نیستن، تشخیص پخش کننده از وارد کننده اصلی کمی دشوار هست. ما در کدخدانت سالهاست که به کار واردات پوشاک مشغول هستیم و سابقه ای طولانی در این مورد داریم. محصولات مان اعم از زنانه و بچگانه را از چین و بنگلادش وارد می کنیم.

پوشاک بنگلادشی

به طور کلی، پوشاک بنگلادشی به دلیل کیفیت بالا، قیمت مناسب، طراحی مدرن، تنوع رنگی و طرح‌ها و همچنین پایداری زیست محیطی، در بازار جهانی به عنوان یک محصول مورد توجه قرار گرفته است. پوشاک بنگلادشی بدلیل ارزان بودن پروسه تولید در این کشور قیمت مناسبی دارد. در کنار این مورد، کیفیت پارچه و تجهیزات پیشرفته روی کیفیت نهایی محصول تاثیر بسزایی دارد.

پوشاک چینی

علاوه بر موارد بالا، موادی همچون تولید در مقیاس بالا و حتی تولید سفارشی پوشاک هم باعث جذابیت بیشتر خرید از چین می‌شود.

خرید از کدخدانت

برای خرید از کدخدانت می تونید با راه های ارتباطی ما تماس بگیرید. قبل از اون می تونید محصولات مختلفی رو از سایت ما ببینید. محصولات بچگانه رو از این لینک می تونید ببینید و محصولات زنانه رو از این لینک.

لینک اینستاگرام پوشاک بچگانه کدخدانت

کانال تلگرام بچگانه کدخدانت

لینک اینستاگرام پوشاک زنانه کدخدانت

کانال تلگرام زنانه کدخدانت

شماره تماس مستقیم واحد فروش کدخدانت : ۰۹۱۷۱۶۷۰۴۰۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *