دسته‌بندی نشده

شومیز وارداتی عمده

شومیز وارداتی عمده

واردات شومیز از چین و بنگلادش

شومیز وارداتی عمده کدخدانت : شومیز یکی از لباس های مجلسی و مهمانی خانمهاست که هم استایل اسپرت تری دارد و هم راحت تر است. انواع شومیز را براحتی میشود با هر شلوار یا دامنی ست کرد. در واقع هر کسی برای مراسمی اگر لباس مناسب نداشته باشد، با خرید یک شومیز و ست کردن آن با یک شلوار مشکلش حل می شود. این را مقایسه کنید با خرید لباس مجلسی هایی مثل سرافون های پر زرق و برق. مسلما با یک شومیز زیبا هم می توان در مجلس درخشید. البته امروزه شومیزها علاوه بر مجالس در موارد دیگری هم استفاده دارند. مثل استفاده روزمره خانمها برای لباس بیرونی و محل کار.

شومیز وارداتی عمده

کدخدانت یکی از واردکنندگان اصلی لباس از چین و بنگلادش است. ما با تجربه بالا در شناخت محصولات و تولیدکنندگان، بهترین محصولات را از این دو کشور وارد می کنیم. در صورتی که قصد خرید کالاهایی با کیفیت و با طرحهای امروزی و متنوع را دارید، حتمن با واحد فروش ما در تماس باشید.

کدخدانت یکی از وارد کننده ها و پخش های اصلی شومیز خارجی در قشم است. 

شماره تماس مستقیم واحد فروش کدخدانت : ۰۹۱۷۱۶۷۰۴۰۶

خرید از کدخدانت در قشم

برای اینکه بهترین مدلهای شومیز در بازار را داشته باشید کافی است سری به قشم بزنید. قشم یکی از بازارهای اصلی شومیز وارداتی عمده در ایران است. یکی از با سابقه ترین واردکنندگانن پوشاک چینی و بنگلادشی در ایران، مجموعه کدخدانت است. ما با واردات مستقیم و بدون واسطه شومیز بهترین قیمتها و کیفیت را برای شما به ارمغان می آوریم.

برای خرید کافی است به منوی لباس زنانه وارد شوید. از آن قسمت می توانید مدلهای ما را مشاهده کنید. همچنین از طریق کانال تلگرام و پیج اینستاگرام هم در دسترس شما عزیزان هستیم. همچنین در صورتی که قصد خرید حضوری را داشتید ما در بازار قدیم درگهان حضور داریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *