دسته‌بندی نشده

شومیز عمده اینستاگرام

شومیز عمده اینستاگرام

پخش شومیز عمده کدخدانت در اینستاگرام و تلگرام

شومیز عمده اینستاگرام کدخدانت یکی از با سابقه ترین وارد کننده های شومیز در قشم است. شومیزها بلوزهایی هستند که با پارچه لطیف و نرم تولید می شوند. این بلوزها ظرافت و زیبایی خاصی دارند و معمولا خانمها از این شومیزها در جشنها و مهمانی ها استفاده می کنند. البته انواع دیگری از شومیز هم وجود دارند که برای استفاده های روزمره استفاده می شوند. این شومیزها هم کاربردهای جایگزینی برای مانتو دارند.

شومیز عمده اینستاگرام

اما یکی از بهترین بازارهایی که شومیزهایی با تنوع بالا را عرضه می کند بازار قشم و درگهان است. ما در مجموعه واردات پوشاک کدخدانت از بهترین های بازار چین و بنگلادش محصولات خود را خریداری و وارد می کنیم.

برای خرید شومیز برای مغازه حتمن دقت کنید که تنوع بالایی از محصولات را داشته باشید. بطوری که برای همه سلیقه های مشتری ها خرید کرده باشید.

شومیز عمده وارداتی کدخدانت در قشم، درگهان

شماره تماس مستقیم واحد فروش کدخدانت : ۰۹۱۷۱۶۷۰۴۰۶

لینک اینستاگرام پوشاک زنانه کدخدانت

کانال تلگرام زنانه کدخدانت

خرید حضوری و آنلاین از کدخدانت

برای خرید از کدخدانت راه های مختلفی دارید. شما می توانید بصورت حضوری محصولات را مشاهده و سپس خرید کنید. عمده فروشی ما در بازار قدیم درگهان واقع شده است. یکی از معروفترین بازارهای قشم. همچنین برای خرید آنلاین می توانید به لینکهای ما در سایت و یا اینستاگرام و تلگرام ما مراجعه کنید. بدیهی است در صورتی که شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید بسرعت از همه اطلاعیه ها و محصولاتی که به تازگی وارد شده است با خبر خواهید شد. در ادامه تعدادی از نمونه های محصولات ما را مشاهده خواهید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *