دسته‌بندی نشده

سایزبندی لباس زنانه در تولیدی و پخش پوشاک

دانستن سایز دقیق و درست مهم‌ترین مورد در انتخاب لباس است باید لباسی را که انتخاب میکنید نه گشاد باشد که به تن‌تان زار بزند و نه آنقدر تنگ باشد که در آن لباس احساس راحتی نداشته باشید. مهم‌ترین جایی که دانستن سایزبندی مهم است خرید کردن از فروشگاه‌هایی است که امکان پرو لباس ندارند و یا خرید اینترنتی لباس زنانه است.

 

 

برای تولید پوشاک زنانه ، تولیدی پوشاک زنانه باید مجموعه ای از اندازه های اساسی بدن را داشته باشد بدین منظور جدول هایی بر اساس اندازه های متوسط بدن ایجاد شده اند که می توانند برای تهیه الگوی پوشاک زنانه استفاده شوند.

 

همانطور که اندازه هر بدن با بدن دیگری متفاوت است، جدول های اندازه نیز بر اساس گروه سنی، نوع شکل و موقعیت جغرافیایی دسته بندی می شوند. بنابراین ممکن است هر کشوری جدول اندازه مخصوص خودش را داشته باشد و در هر کشوری نحوه سایزگذاری لباس های زنانه متفاوت باشد.

 

نحوه شماره گذاری پوشاک در تولیدی های لباس جهان

 

علامت EU: نشان‌دهنده‌ی سایزبندی اروپایی
علامت US: نشان‌دهنده‌ی سایزبندی آمریکایی
علامت UK: ‌نشان‌دهنده‌ی سایزبندی انگلیسی

سایز لباس در هر سیستم با عددی متفاوت به نمایش گذاشته می شود که شما میتوانید با مراجعه به جدول زیر تبدیل سایز را در سیستم های مختلف سایزبندی انتخاب کنید.

نحوه شماره گذاری پوشاک در جهان

سیستم سایزبندی لباس استاندارد که در ایران استفاده می‌شود با سیستم اروپایی مطابقت دارد.

البته در ایران برخی از افراد به خصوص خانم ها با خاطر عدم تناسب نیمه پایینی و نیم تنه بالایی بدنشان نمی توانند در خرید پوشاک از یک سایز واحد برای خرید استفاده کنند، لذا مجبورند سایز بالاتنه را متفاوت و در اغلب اوقات کوچک تر از سایز لباس نیم‌تنه پایینی بدن خریداری کنند.

یکی از مسائل مهم در خرید لباس داشتن اطلاعات کافی درباره سایز لباس است. قطعا شما هنگام خرید پوشاک با سایزهای متفاوت مواجه شده ایدو لازم به ذکر است که متفاوت بودن عدد سایز موجود بر روی برچسب لباس به دلیل تفاوت استانداردهای جهانی است. لذا دانستن دستورالعملی که بتواند سایز یک لباس را به سایز لباس در کشور دلخواه تبدیل کند الزامی است. این دستورالعمل شما را قادر می سازد که بتوانید سایزهای استاندارد جهانی و کشورهای مختلف را به هم تبدیل کنید.

 

 

برای خرید عمده جدید ترین مدل های لباس کلیک کنید .

 

 

شماره واتساپ و تلگرام عمده فروشی و پخش پوشاک زنانه کدخدانت

۰۹۱۷۱۶۷۰۴۰۶

۰۷۶۳۵۲۶۵۳۴۹

 

لباس زنانه ,عمده فروشی پوشاک ,عمده فروشی پوشاک ,تولیدی لباس زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *