دسته‌بندی نشده

ایده برای طراحی دکوراسیون بوتیک

سلامی گرم خدمت همراهان عزیز و همیشگی کد خدانت امروز هم با شماییم با یک مقاله اموزشی دیگر در رابطه با تاثیر دکوراسیون بر بالا بردن میزان فروش شما
کد خدانت:((قدیمی ترین و معتبر ترین مرکز عمده فروشان کشور))

دکور و ویترین، این روزها تأثیر بسزایی در فروش اجناس مختلف دارد. بسیاری از افراد برای جلب توجه بیشتر هزینه‌های هنگفتی را صرف طراحی و دیزاین ویترین مغازه شان می‌کنند تا نظر مشتری‌ها و مردم را با ظاهری خاص و زیبا به خود جلب کنند. لذا ویترین و دکور آن نقش مهمی در فروش و تبلیغ اجناس ایفا می‌کنند. این اهمیت در مشاغلی مانند لباس فروشی دارای اهمیت بیشتری نیز هست. گاه ممکن است شخصی اصلاً قصد خرید لباس نداشته باشد اما اگر ویترین به گونه‌ای باشد که از نظر نور، رنگ و فضا، ویژگی‌های بصری ویژه‌ای داشته باشد و نظر افراد را جلب کند، آن‌ها را به درون مغازه می‌کشاند.
اگر با تکنیک‌هایی خاص و با رعایت نکاتی کلیدی، به چیدن ویترین مغازه و یا بوتیکتان اقدام کنید، می‌توانید با امکاناتی که در دست دارید فروشتان را چند برابر کرده و نظر افراد بسیاری را به سوی خود جلب کنید.

در طراحی دکوراسیون بوتیک خود این موارد را رعایت کنید:

  • اهمیت نورپردازی در ویترین
  •  ویترین بوتیک
  •  مدل یا مانکن
  •  ویترین خود را شلوغ نکنید
  •  ویترین یک بوتیک که لباس‌های ورزشی دارد باید چگونه باشد؟
  •  حتماً در هر فصل دکور خود را تغییر دهید
  • سبک خود را داشته باشید
  •  رنگ ها
  •  تلفیق هنر با مد
  •  استفاده از نمادها و المان‌های خاص

طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک زنانه

اولین نکته ای که باید در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک زنانه به آن توجه کنید، زیبایی و رنگ است. انتخاب طیف رنگی مناسب و یک تم خاص در طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک زنانه، یکی از گزینه های حائز اهمیت است. رنگ های ملایم همانند ترکیب رنگ سفید با صورتی یا ترکیب رنگ زرد و بنفش که از نمونه رنگ های مورد علاقه خانم ها است، تاثیر زیادی در جلب نظر مشتریان دارد.

تمامی خانم ها علاقه زیادی به گشت و گذار در بازار و مراکز خرید دارند. پس از اجناس مختلف و مغازه های متنوع و زیادی قبل از ویترین مغازه شما بازدید کرده اند. پس طراحی دکوراسیون فروشگاه زنانه منحصر به فرد با دسترسی آسان برای مشتریان می تواند خاطره ای خوش از خرید را در ذهن هر کسی ثبت کند.

از موارد دیگر که باید در نظر داشته باشید امکان نمایش طیف گسترده ای از محصولات و تنوع آن ها است. هر چه قدر امکان نمایش محصولات بیشتری در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک بیشتر باشد، مشتری وقت بیشتری را برای تماشا و در نهایت خرید صرف می کند.

طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک مردانه

همانطور که از نام طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک مردانه مشخص است، اغلب مخاطبین و مشتریان آقایان خواهند بود. همه ما می دانیم که اغلب آقایان در خرید سعی می کنند که تمامی کالاها را از اولین مغازه تهیه کنند. پس بهترین نتیجه از طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک مردانه را زمانی خواهید دید که بتوانید تمامی محصولات خود را به شکلی درست و با تنوع زیاد به نمایش بگذارید. دسترسی راحت برای پوشیدن تمامی لباس ها در یکدیگر و انتخاب اکسسوری های مورد نیاز امکان خرید تمامی موارد مورد نیاز یک آقا را فراهم می کند. انتخاب رنگ های ملایم و ترکیب آن با رنگ سفید، نورپردازی خاص، دسترسی آسان و تنوع زیاد محصولات، طراحی لوکس و مدرن از مهمترین موارد در طراحی دکوراسیون فروشگاه لباس مردانه هستند.

طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک بچه گانه

در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک بچه گانه علاوه بر رعایت نکاتی که موجب جلب توجه کودکان می شود، باید به سایر موارد حائز اهمیت برای والدین نیز توجه کنید. ویترین مغازه و انتخاب تم شاد و کودکانه یکی از بهترین گزینه ها برای لذت بردن کودکان از خرید از فروشگاه است. انتخاب رنگ های روشن و پرانرژی، طراحی کودکانه، مغازه ای با نورپردازی سفید و روشن، تنوع زیاد لباس در رنگ های روشن، دسترسی آسان والدین برای تماشای انواع مدل ها، در کنار سبک مدرن می تواند شکل منحصر به فردی به طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک بچه گانه ببخشد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *