دسته‌بندی نشده

آدرس لباس بچه گانه فروشی های درگهان قشم

فروشگاه های لباس بچه گانه فروشی زیادی در سراسر کشور قبل از خرید حضوری با تماس تلفنی یا سرچ در اینترنت تحقیقاتی را در مورد آدرس های فروش حضوری لباس بچگانه در شهر درگهان جزیره قشم انجام میدهند .

لباس بچه گانه فروشی های درگهان قشم کجا هستند ؟

 

در این نوشته قصد داریم فقط آدرس عمده فروش های درگهان قشم را به شما نشان دهیم . بر خلاف سال های قبل که عمده فروش های پوشاک بچگانه درگهان قشم به صورت پراکنده در دالان ها و کوچه های مختلف در میان فروشگاه های لباس زنانه لباس زیر و شال و روسری بودند در سال های اخیر به صورت مرتب در چند کوچه پشت سر هم یکجا قرار دارند .

کوچه کدخدا قدیمی ترین کوچه عمده فروشی لباس بچه گانه درگهان قشم

 

میتوان گفت در میان چندین کوچه عمده فروشی و پخش پوشاک بچگانه دخترانه و پسرانه درگهان کوچه کدخدا قدیمی ترین و معروفترین کوچه ای است که هر مشتری پوشاک بچه گانه از این کوچه دیدن میکند . فروشگاه هایی که فعالیت آن ها در صنف پخش پوشاک و عمده فروشی به چندین سال میرساند و این تجربه و فعالیت توانسته با ارایه شیکترین مدل های روز دخترانه و پسرانه روزانه مشتریان زیادی را از سراسر کشور به بازار فروش عمده لباس درگهان قشم سرازیر کند .

بعد از کوچه کدخدا میتوان از کوچه کمات که در سال های اخیر عمده فروش های پوشاک کودک و نوجوان زیادی در این کوچه فعالیت خود را شروع کرده اند برای خرید خود استفاده کرد .

بعد از کوچه کدخدا و لاین کمات در بازار عمده فروشی درگهان قشم میتوان از کوچه شمسا دیدن کرد . کوچه شمسا چند سالی است که به کوچه های فروش لباس بچگانه درگهان قشم اضافه شده است و کسبه این کوچه همانند کوچه کدخدا از خوش سلیقه های لباس بچهگانه درگهان قشم هستند . و پیشنهاد میکنیم از کوچه شمسا هم در بازار قدیم درگهان دیدن کنید .

بعد از گزر از کوچه شمسا با عمده فروش های پشت بازار نور درگهان دسترسی دارید و اگر این مسیر را مستقیم ادامه دهید به دالان ۹ یا دالان پشت بانک ملی درگهان خواهید رسید که در این کوچه هم عمده فروش های خوش سلیقه ای هستند که میتوانید با خرید از آنها تنوع پوشاک فروشگاه های خود را تامین کنید .

آدرس فروشگاه بچه گانه فروشی کدخدانت درگهان قشم

 

حتما پیشنهاد میکنیم از فروشگاه حضوری کدخدانت درگهان قشم دیدن کنید . آدرس این فروشگاه انتهای کوچه کدخدا میباشد . کدخدانت از قدیمی ترین عمده فروش های لباس بچگانه در درگهان قشم میباشد که علاوه بر فروش حضوری دارای سایت و کانال های معتبر فروش و پخش عمده پوشاک بچگانه است .

آدرس فروشگاه پخش عمده لباس بچگانه کدخدانت : منطقه آزاد قشم درگهان پشت بانک تجارت انتهای کوچه کدخدا پلاک ۶۶۰/۵

شماره همراه و پیام رسان ها

۰۹۱۷۱۶۷۰۴۰۶

تلفن ثابت

۰۷۶۳۵۲۶۵۳۴۹

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *