دسته‌بندی نشده

بازار عمده لباس چینی

بازار عمده لباس چینی

بازار عمده لباس چینی در ایران

چین با سرمایه گذاری های بسیار در همه زمینه های ممکن توانست در عرض چند دهه تولیدات خود را به سراسر دنیا بفروشد. حالا در هر کشوری که باشید، بازار عمده لباس چینی در آنجا وجود دارد. در ایران هم مقصد اصلی واردات پوشاک چینی در قشم و درگهان است. قشم به دلیل دسترسی به آبهای آزاد جهانی و خلیج فارس بخوبی توانسته بازاری بزرگ را در خود جای دهد. این بازار که شامل بازارهای لوازم برقی، لوازم آرایشی، لباس و غیره است بشدت مورد توجه ایرانیان هست.

بازار عمده لباس چینی

برای خرید از بازار عمده فروشان قشم باید خرید خود را از فروشندگان معتبر و قابل اعتماد انجام دهید. کدخدانت یکی از قدیمی ترین بازاریهای قشم است که در طی سالیان در خدمت شما مشتریان بوده است. ما در زمینه فروش پوشاک زنانه و بچگانه فعالیت داریم. این محصولات در انواع مختلف وارد می شوند.

  • انواع لباس بچگانه چینی شامل : تیشرت و بلوز، شورتک و شلوارک، پیراهن، شلوار لی و شلوار کتان، هودی، سرافون و شلوار راحتی و… می باشد. همه این محصولات را می توانید از منوی لباس بچگانه سایت مشاهده کنید.
  • انواع لباس های زنانه شامل : شومیز و تونیک، ست خانگی، تیشرت و پیراهن نخی می باشد. همه این محصولات را می توانید از منوی لباس زنانه سایت مشاهده کنید.

کدخدانت یکی از وارد کننده ها و پخش های اصلی لباس چینی در قشم است. 

شماره تماس مستقیم واحد فروش کدخدانت : ۰۹۱۷۱۶۷۰۴۰۶

آدرس ما در بازار قشم : جزیره قشم – درگهان – بازار عمده فروشی لباس (بازار قدیدم درگهان) – آخر کوچه کدخدا – پلاک ۶۶۰/۵ می باشد. شما همه روزه می توانید برای خرید حضوری در جزیره قشم به محل فروشگاه مراجعه فرمایید. منتظر دیدار شما مشتریان عزیز هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *