دسته‌بندی نشده

نکاتی که برای راه اندازی بوتیک و فروشگاه پوشاک باید دانست

امروزه با شدت گرفنن رقابت در بازار به خصوص بازار پوشاک ، خرده فروشان باید به نکاتی توجه کنند که نسبت به رقبا برتری یافته و در کسب و کار خود موفق شوند و چه بهتر است این نکات و تجربیات را از زبان کسی بشنوند که در این زمینه تجربه کافی را داشته باشد

گفتگو میکنیم با اقای عبدالرحمن رسولی مدیریت سایت عمده فروشی لباس کدخدانت که بیش از ۱۵ سال در زمینه فروش حضوری پوشاک  و همچنین فروش آنلاین پوشاک وارداتی و تولیدی فعالیت داشته است .

 

 برای راه اندازی بوتیک و فروشگاه پوشاک بچه گانه یا زنانه به چقدر سرمایه اولیه نیاز هست ؟

با سلام و عرض ادب خدمت همراهان همیشگی سایت کدخدانت امیدوارم که تجربیات بنده بتواند به دوستان کمک زیادی کند باید بگم که در هر شهر نسبت به جمعیت و اینکه فروشگاه شما در کجای شهر واقع هست و حتی اینکه فروشگاه کوچک یا بزرگی دارید و اینکه چه نوع کالا و جنسی می خواهید در فروشگاهتان اراِئه دهید و آیا اینکه میخواهید یک ارزانسرای پوشاک بچه گانه یا زنانه داشته باشید متفاوت هستد . بهترین راه برای اینکه بدانید به چقد سرمایه اولیه برای فروشگاه لباس زنانه یا بچگانه نیاز هست این هست که از فروشگاه اینترنتی استفاده کنید مثلا می خواهید صد نمونه کار متفاوت در فروشگاه خود داشته باشید می توانید صد نمونه کار از فروشگاه اینترنتی قیمت بگیرید و به راحتی سرمایه مورد نیاز فروشگاهتان را حساب کنید.

برای خانم هایی که علاقه دارند فروش خانگی داشته باشند و برای خود یک کسب و کار ایجاد کنند به چقدر سرمایه اولیه نیاز دارند؟

فروش خانگی یک کسب و کار کوچک هست ک میتوانید همانطور ک توضیح دادم مثلا ۱۰ نمونه کار متفاوت ۶ عددی از سایت کدخدانت انتخاب کنند و به راحتی محاسبه کنند.

سوالی ک بیشتر افراد درگیر ان هستند این هست که مغازه پوشاک بچه گانه سود  بیشتری دارد یا زنانه؟

سود دهی لباس بیشتر به محصولی که ارائه میدهید که ایا طرح پرفروشی را انتخاب کرده اید و اینکه خوش سلیقه یا بد سلیقه هستید و اینکه چقدر از مد های روز اطلاع دارید و کالاهای مرغوب و با کیفیتی به مشتری ارائه میدهید بستگی دارد دانستن همه این نکات به سوددهی بیشتر شما کمک میکند در کل تجربیات ما نشان میدهد که مردم در ابتدا برای بچه های خود بیشتر هزینه میکنند چون بچه ها در سن رشد هستند و به لباس بیشتری نیاز دارند و والدین ذوق و تمایل بیشتری برای خرید لباس برای فرزندانشان دارند پس  لباس بچه گانه فروش بیشتری دارد اما از نظر سوددهی به کالایی ک ارائه میدهید و جنس و طرح لباس بستگی دارد پس اگر خوش سلیقه نباشید و کار خوبی ارائه ندهید چه در کسب و کار پوشاک زنانه و چه در کسب و کار پوشاگ بچه گانه موفق نمیشوید.

به نظر شما باز کردن فروشگاه بچه گانه یا زنانه به علم خاصی نیاز دارد؟

خیر . علم خاصی نمیخواهد ولی تجربه توی این زمینه میتونه شما رو در رسیدن به نتیجه بهتر و فروش بهتر کمک زیادی کند .اگر هیچ سررشته ای در زمینه فروش لباس بچه گانه یا زنانه ندارید سعی کنید یک مدت حتی با حقوقی کم در فروشگاه های پوشاک بچگانه یا زنانه فعالیت کنید تا با نیاز مشتری و بازار لباس اشنا شوید .

فروش اینترنتی سود بیشتری دارد یا حضوری و توصیه شما برای اغاز کدام گزینه است؟

فروش اینرنتی و حضوری دو مقوله جدا هست و نمیتوان گفت که کدام سود بیشتری دارد چرا که دانش کافی در مورد هرکدام از آن شما را در رسیدن به سود بیشتر کمک میکند شما اگر سرمایه کافی برای فروشگاه حضوری دارید و در یک مکان عالی هستید بهتر است یک فروشگاه حضوری داشته باشید ودر کنار آن فروش اینرنتی هم داشته باشید چرا که با فروش اینترنتی چیزی را از دست نمیدهید بلکه بسیاری از مشتریان از طریق فروش اینترنتی با فروشگاه حضوری شما آشنا خواهند شد.

برای فروش اینترنتی چه چیزهایی باید بدانیم؟

در فروش اینترنتی همیشه باید آپدیت و بروز شوید باید آموزش شبکه های اجتماعی ،شبکه جهانی اینترنت ، وب سایت ها راببینید و دانش کافی را در این زمینه داشته باشید حتی رقبا را چک کنید و سعی کنید بهتر از آن ها عمل کنید و به دنبال تبلیغات هدفمند و پربازده برای جذب بیشتر مشتری  باشید.

و در آخر توصیه شما برای دوستانی که قصد دارند فروشگاه پوشاک باز کنند چی هست؟

در ابتدا به این دوستان تبریک میگم شغل بسیار شیرین و پردرامدی انتخاب کرده اند و پیشنهاد میدم که نوسانات بازار ، کم و زیاد های بازار آن ها را دلسرد و ناامید نکند و با تلاش میتوانند به همه ی موفقیت ها برسند

 

فروشگاه لباس بچه گانه قشم درگهان

فروشگاه لباس بچه گانه قشم درگهان

فروشگاه لباس بچه گانه قشم درگهان

مغازه لباس بچگانه فروشی در تهران

مغازه لباس بچگانه فروشی در تهران

فروشگاه لباس بچگانه در تهران

فروشگاه لباس بچگانه در تهران

فروشگاه لباس بچگانه در تهران

مغازه لباس بچه گانه فروشی

فروشگاه فروش لباس لباس زنانه در تهران

فروشگاه فروش لباس لباس زنانه در تهران

مغازه پوشاک زنانه در درگهان قشم

مغازه پوشاک زنانه در درگهان قشم

مغازه پوشاک زنانه در درگهان قشم

 

فروشگاه لباس ,لباس زنانه , مغازه لباس فروشی ,لباس درگهان ,پوشاک درگهان,

نوشته های مشابه